NASTY

uuh, nu börjar spindlarna krypa fram också. Äckelpäckel! Igår hade jag en äcklig en krypandes på armen och idag har jag mördat 3 stycken som krypit runt här på golvet. Hata äckliga småkryp. Blev missbruk på ordet äckel nu men så är det. Det är det värsta med att det börjar bli varmare. Som när vi var sista veckan i thailand, då bodde vi helt ute i ingenstans och krypen kryllade! Jag var livrädd varje gång vi skulle gå och lägga oss för jag var helt säker på att vi skulle bli anfallna av en massa konstiga kryp medans jag sov. USCH.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag har skickat bilder nu:) så när du har tid och så:)

2010-05-16 @ 15:11:13
URL: http://carolineiffland.blogg.se/
Postat av: Anita

Märks att din faster och du är släkt.. hii hii

2010-05-16 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback