BITTER

Fy fan vad jag hatar SL. Hur fan kan de vara så jävla dåliga? Blir så nedrans trött. Bara för att jag råkat få jobb i sundbyberg så ska de såklart helt plötsligt börja hålla på med banarbete just där, som först bara skulle vara över helgen men som sen blev måndag, sen tisdag och nu onsdag. Säkert hela veckan ut. Säkert nästa vecka också. Idag tog det 30 min att åka två jävla stationer!!! Imorgon måste jag dessutom gå upp innihelvetes tidigt bara för därför ( ja hampus man kan säga "bara för därför") eftersom jag inte kan komma försent en dag till och måste vara på den säkra sidan. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Mary

Pang pang!

2010-05-19 @ 12:45:31
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback