2010.05.22

Åh härligt med lördag men vart fasiken är solen? Det skulle ju bli en stor stor sol, hoppas den kommer senare.

Igår hann jag med en massa, efter jobbet tränade jag en snabbis med syster, åkte hem och lagade god mat med min älskling och sen gick vi en liten promenad bort till pappas nya place för att hämta flyttkartonger. Som allitd så fastnar man där och vi kom inte hem försen 23 tiden. Vi hade ju tänkt att börja packa och allt men ja... Det får väl bli idag istället.

Bara 5 dagar kvar nu... Spännande.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag gläds med er:)

Va kul för dej att få ditt eget boende.

Kan jag få nåt litet tips om inflyttnings/födelsedagspresent tro? :-D



Kramiz Farmiz

2010-05-22 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback