SNOOOZER

Godemorgon, ja för jag vaknade faktiskt ganska nyligen idag trots att jag ställde klockan på 09:00. Jag har snoozat järnet! Men det var jag värd för inatt har jag sovit som en gud för en gångs skull!
Nu bloggar jag ialla fall från min egna dator, hihi! Det ser nästan ut som om jag fått en helt ny skärm eller så har som varit duktiga och rengjort den ordenligt.

Aja, dags för frukost, det bästa målet på dagen! Tyvärr har vi inte ett jota hemma så jag måste gå och handla först. Jag har nog tänk mig att ge mig på lite havregrynsgröt idag, så får vi se hur det går. Jag har alltid hatat det på grund av att jag tycker det är så slajmigt. Men smaken förändras ju med åren, eller? Vissa smaklökar iallafall kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback