KONSTEN ATT SOMNA

Ja nu har min älskling slocknat bredvid mig, jag fortsatte att titta lite på how i met your mother efter scrubs eftersom jag såklart har fått tillbaka mina sömnproblem. Jag vill vara som älsklingen, slockna på 5 minuter inte 5 timmar.  Men nu är det dags att göra ett försök, eller iallafall läsa lite tills jag kan göra ett ärligt försök ;)

Det blev staden med mamma idag istället och jag var duktig och handlade bara det jag åkte dit för. Det blev en mjölkvisp ( cafe crema från obh nordica som är AWESOME!), ett linne från monki, lite bra grejor från lush och sirap till kaffet! Nu får jag dock hålla hårt i pengarna resten av månaden.

Nattinatt på er.

Kommentarer
Postat av: joss

Jag shoppade på cubus Haninge, men inget kändes bra så det får åka tillbaka idag :-P

2010-03-05 @ 11:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback