2010.03.30

Nu har jag smällt i mig en bauta frukost som betod av musli, ett äpple, knäckebrödmacka och en chaikaffelatte. Mmmm, fukosten är bäst och nu på sista tiden har jag fått dille på knäckebröd. 
Idag är en tråkig dag, ska försöka pallra mig ner till gymmet och röra på mig lite grand iallafall, sen så är det jobb ikväll.

Jag börjar trötta på min feta svullna fot nu, men mest för att jag inte alls har ont längre och att jag ändå måste dras med den där fula specialskon och att jag inte kan träna som en normal människa för att den kan svullna upp ännu mer. Aja, den 7/4 har jag tid för att ta bort stygn och bandage. Ioförsig är det ju lätt värt det att gå med en muppig sko i 2 veckor för att slippa problem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback