2010.03.10

Huh, nu är jag hemma från jobbet och börjar känna att mina ben känns tunga som bly efter ett hårt benpass tidigare idag och att ha sprungit runt och hjälpt folk hela kvällen.  Är trött och vill mysa men älsklingen kommer inte än på ett tag för han är och hejjar på bajen förstår ni. Jag får helt enkelt läsa lite och smaska lite på noblesse chokladen jag fick av mami nyss i väntan. Hur kommer det sig att choklad blir typ 122058632 ggr godare när den är så tunn? Orgasm för smaklökarna I tell you.

Något annat som faktiskt var riktigt gott var havregrynsgröten jag gjorde till frukost! Det trodde jag verkligen inte och nu kommer jag bergis få dille på det framöver. Jag går alltid in i perioder alltså. Aja, just nu längtar jag till morgondagen, en heldag med min underbara päls.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Okej:D det är inge bråttom :D<3

2010-03-10 @ 22:59:57
URL: http://carolineiffland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback