16:58

Klockan är snart 17:00 och jag sitter fortfarande i mitt söta lila nattlinne med spetsdetaljer, som jag fick av lindhes i julklapp, och ruffsigt hår.  Dags att klä på sig och göra nån nytta känns det som. Ska ju iallafall vara nere på gymmet om en timme för core passet och jag har ännu en gång lurat med min käraste på spinning efter det, hehe. Busig jag är.

Jag bara ääälskar mitt blåa nagellack som är på bilden som jag la upp tidigare idag. Det var det jag köpte när jag var i staden med Amanda och jag har haft det på varje dag sedan dess. Det är ovanligt kan jag säga, nagellacks beroende som jag är så byter jag färg varje dag. Aja, det var iallafall lätt värt de 40 riksdalerna det kostade.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sucky vilken dag har du tid o sesas? :) jag jobbar bara till 15:30 varje dag den här veckan!! hör av dig puss

2010-03-15 @ 17:11:47
Postat av: Ninni

fett snyggt du gjort min blogg:D:D!!<3

2010-03-15 @ 19:23:10
URL: http://carolineiffland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback