TJAT TJAT OCH ÅTER TJAT

Ja det blir en jädra massa tjat om mitt hår, men jag är helt bedrövad! Nu har jag iallafall skickat ett bittert mejl till de där jävlarna så får vi se vad som händer. Men de kommer säkert inte ens svara. Jag får vänta i en vecka eller två och sen boka tid hos en annan frisör för att fixa till, göra om göra rätt. blablabla.

Jobbar ju fokus idag, 12-20. Det är så galet lugnt här, jag skulle kunna gå in till massagesängen och ta en nap utan att det skulle märkas, haha. Det lockar kan jag säga. Tiden går så brutalt långsamt, jag lider. Längar tills klockan slår 20 så jag får åka hem, mysa ner mig bredvid älskling i soffan med en kopp te och kika på en film.

Kommentarer
Postat av: Anita

Råd som GAMMAL frissa:

Vila håret några veckor.

Klipp topparna och gör

hårinpackningar flera ggr.

Kraaamiz

Farmiz

2010-06-13 @ 18:55:05
Postat av: sandra

Tack farmis! krams

2010-06-13 @ 19:01:45
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback