STRESS

Hualigen vad jag stressat idag. Jobbet var stressigt, efter jobbet direkt till handen centrum för att kika på present till min papi som fyller år nu på torsdag och även för att ta min systemetoskuld till midsommar nu, hehe. Kände mig helt malplacerad, lite ovant att man får gå och köpa själv nu.

Iallafall så efter det var det bara raka vägen hem, laga korvstroganoff, äta, skynda mig till gymmet där jag och syster körde body pump. En stressig dag indeed. Jag kommer somna sött ikväll.

Älsklingen min var gulle som hade fixat en mumsig kopp te som stod och väntade när jag kom innanför dörren :) Han är då allt fin han, min man.



Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; Its all mine!

2010-06-23 @ 14:28:01
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback