MINNEN

Skönt att vara hemma! Har precis ätit middag och sitter nu och relaxar lite med en kopp kaffe framför vänner.
Hampus är på fotboll och jag har massa att göra, ska försöka ge mig ut och springa men har egentligen ingen motivation. bläää. Men jag ska fan, jag ska, får tvinga mig ut.

Jag går förbi min gamla skola på vägen hem och när jag kikade in där såg jag att de börjat sätta igång med gubb&gum middagen som de har för de som ska ta studenten i år. De är alltså en sista middag med alla 3or och lärare med en massa skoj och underhållning. Det var en riktigt bra kväll och jag kan inte fatta att det är ett år sedan vi satt där.


Pussar på Jossa, bild från middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback