KVÄLLSMYS

Vi for ju hem till Hampus familj och åt middag idag, det bjöds på grillat och det var riktigt riktigt mumsigt! Satt fint i magen :) Sen hade de varit så goa och köpt en rosa fin tårta eftersom jag fyllde år igår! Så himla gulligt.

Nu har jag dock ätit tårta och bullar tre dagar i rad tror jag, haha, Fatty me.
Men imorgon hade jag nog tänk försöka att springa lite i spåren på rudan, det ska ju bli fint väder och allt så det låter skönt, istället för att kila ner till gymmet menar jag. Om jag hittar där också såklart, haha. Har ju sprungit där flera somrar i rad med handbollen förr men ja, vi får väl helt enkelt se imorgon om jag hittar hem sen eller inte.

Nej nu måste jag fan sova, annars kommer jag aldrig komma upp imorgon! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback