KIRRAT

Fasiken var lång denna dag har varit, kom hem för ungefär en halvtimme sen.
Jag har ju klagat som bara den till frisören som gjorde mitt hår så idag åkte jag förbi och de fick fixa om det som kompensation! Snacka om vad man blev uppassad! De färgade om håret, klippte till det lite, lade i en inpackning, gav mig te och kakor och sen fick jag en burk inpackning att ta med hem också. Nu är jag nöjd och de är förlåtna, hehe;). Alla kan ju göra misstag och hon var ju duktig idag så. Ibland lönar det sig att klaga och vara en pain in the ass.

Nu ska jag bara ta det riktigt lugnt, titta på vampire diares och mysa tills min älskling kommer hem ifrån matchen.


Kommentarer
Postat av: Mams

Men gud så bra....Det trodde jag ju aldrig att dom skulle göra... Klaga trevligt så löser det sig ju...NICE.. Mommy happy for you. :)

2010-06-17 @ 11:22:26
Postat av: Anita

Yessss, det lönar sej ibland att klaga :-))

Hoppas du mådde som en prinsessa :-D

Kraaamiz

Farmiz

2010-06-17 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback