FREDAG!

ÄNTLIGEN FREDAG! Fast den här veckan har gått fort faktiskt och har dessutom varit lugn och skön. Ikväll blir det väl mest bara lugna puckar hemma hos oss, kanske ska ta en sväng ner till gymmet med min syster och sen mysa med älsklingen. Jag skulle så hemskt gärna vilja gå på bio, men så lär det ju inte bli. Fast det kan vara skönt med en lugn kväll och bara slappna av. Imorgon blir det ju ändå fart och fläkt eftersom jag och älsklingen ska åka runt och kolla lite uppe i handen och länna + att vi ska ha lite "inflyttningsfest" hemma hos oss på kvällen.

Nu sitter jag fortfarande på jobber, slutar om en timme och det är brutalt lugnt här. Längtar hem, till min fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback