BÄTTRE

hej och hå, nu är jag bättre, fast känner att min kropp och mitt huvud inte riktigt hänger med. Är så jävla hänging och blir utmattad av att bara sitta hemma i soffan? haha. Imorgon ska jag iallafall pallra mig till jobbet, var ju ute och rörde lite på mig nu på kvällen vilket gick helt ok. Fast det resulterade ju i att jag typ är helt däckad nu. Jag kommer sova gott inatt kan jag säga.

Det var väl bara något jag hade fått i mig, fast egentligen inte eftersom jag och Hampus har ätit precis samma sak och han har inte alls mått dåligt, så det förblir ett mysterium det där;) Huvudsaken är att jag mår bättre.



You see, whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead. True story.

 


Kommentarer
Postat av: Anita

Vad skönt att du är bättre.

Men du får lov att ta det lilla lugna

och vila emellanåt. Kan tänka mej att

du blev trött efter jobbet i dag <3



Kraaamiz

2010-06-11 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback