BAD DAY

Idag har nog varit dagen från helvetet, inte nog med att jag inte mått sådär super bra, illamående och hängig, så var det totalt kaos på jobbet. Helvändning från förra veckan då det var toklugnt. De första timmarna fick man inte ens andas emellan samtalen och efter lunch så brakade hela vårat system (!!!!) Vi fick sitta och skriva upp alla ordrar för hand och när systemet väl kom igång låg det hur mycket som helst inne på datorn. Alla fick kämpa som galningar och ingen kom därifrån förrän 17:45. Övertid ca en timme alltså, för oss som hade den sena tiden, mycket mer för de som hade den tidiga.

Stress stress stress som inte passar hängiga mig bra, spänner mig som attans och får tillbaka min förbaskade spänningshuvudverk. Positiva jag! Fattar inte varför jag är så hängig alltså, börjar undra om jag inte har brist på något... Kan ju vara värt att kolla upp. Men åååh var roligt detta inlägg blev då. Skitsamma.
Nu måste jag fan sova och hoppas på bättre tider, och fan ta mig om jag börjar bli sjuk nu.

Kommentarer
Postat av: Mams

Kramis på dej... <3

2010-06-28 @ 23:05:28
Postat av: Mams

Kramis på dej... <3

2010-06-28 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback