ÄNGLAR

Håll i hatten här var det dött, både på bloggen och på jobbet, haha.

Den här veckan har vi en såkallad "änglavecka". Går ut på att vi drog lott med namn igår och den personen vars namn man får på lappen ska man vara extra snäll emot. I slutet av veckan ska man försöka gissa vem som är ens hemliga ängel. Sånt som man gjorde typ i skolan när man var liten, hehe.
Det är väl ganska gulligt men svårt. Känns som att det blir ganska genomskinligt om man försöker för mycket.
 Hur är man extra snäll egentligen? Jag är nog bättre på att vara elak. Haha. neeej då. Eller?
Jag trodde att jag skulle komma undan eftersom jag fick Jacob som är sjuk hela veckan ut, men icke, jag fick en ny person idag istället.
Kan ni inte ge mig lite tips?

Idag efter lunch kom jag tillbaka till en liten mörk chokladbit med mint crisp i, min favorit! Jag har verkligen ingen aning om vem som är min ängel. Men det var sött och mitt i prick vad som gäller min smak iallafall;)


Kommentarer
Postat av: Mams

Jag vill också ängla mej :)

2010-06-15 @ 21:02:52
Postat av: Anita

Vilken kul ide :)

2010-06-16 @ 08:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback