ÄLSKADE SOL

Åh vad fint väder det har varit idag! Helt underbart! Fick gå hem tidigare från jobbet också, gick direkt hem till hampus föräldrar för att hämta vovvsi Dessa som jag ska passa för kvällen. Just nu liggger hon och dregglar bredvid mig i soffan. Åh jag vill verkligen ha en egen liten vovve, en fransk bulldog, de är så söta så man bara vill dö lite inombords.

Jag har även hunnit att sitta ute i våra fina fotöljer ute i solen på ballen och bara njutit, fan vad underbar våran balkong är när det är så här fint väder alltså. Dessutom har jag haft besök av min mami och syser+ bebis också. Har varit en fin fin dag, tråkigt att älsklingen inte kommer hem förrän typ 12 inatt bara. Jag vill ju Pussssaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback