SÅ GÅR DET.

Idag skulle jag bestämt gå och träna body pump med syster på gymmet, som vanligt på tisdagar. Min älskade Hampus var rar nog att passa lilla Iliaz så vi kunde träna. Innan vi gick uppmanade jag Iliaz att spy ner hela Hampus, and guess what. HE DID! hahaha, Duktig pojke där, lyssna på sin gudmor.

Ironiskt nog så var iallafall pumpen inställd, när vi hade donat med någon som skulle passa och allt. Tappade helt lusten på att träna egentligen men vi gick upp och körde lite på maskinerna bara för att.

Nu är jag halvdöd och ska lägga mig. Ser inte fram emot den sega dagen imorgon, lär inte bli mycket att göra alls och dagen kommer gå lååångsamt. Men glad är väl jag för det, för jag har den tidiga tiden minsann :). Time for bed, natti!


Kommentarer
Postat av: Anita

Så kan det gå ;))

Stackars Hampus, när han va snäll o allting :-))

2010-07-21 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback