NEWS

Ni anar inte hur skönt det var att sova ut imorse, heeeelt underbart! (Bara för att strö lite salt i såren marielle, hehe). Fast jag hade hejdundrans ont i huvudet, antagligen för att jag just inte är van vid att faktiskt få sova ut.

Iallafall så har jag och älsklingen hunnit med en del redan. Först har vi varit uppe i centrum och kirrat ny mobil till mig! YEY! Tyvärr så hade de inte den inne nu bara så han var tvungen att skicka den på posten. Så på torsdag eller fredag blir jag med iphone. Kändes som om jag hade massa otur där, för det första fanns den inte inne så jag får vänta i några dagar, för det andra fanns de bara i svart fast jag ville ju ha vit och för det tredje så ville jag ju ha iphone 4 egentligen men det var tydligen värsta väntekön på dem och jag har inget tålamod. Men men, en ny mobil iallafall och det kommer bli great!

Efter det var vi på IKEA och jag fick slösa lite pengar på nödvändigheter, vi hade ju inga djupa matskålar och lite annat smått så det behövdes. Säger då det att det var tur att jag hade min Hampus med mig, annars plockar jag bara på mig en massa saker, haha. IKEA är en farlig plats för en sådan som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback