LÖRDAG

Godmorgon! Jag har varit uppe ett bra tag men ändå. Min älskling gick upp tidigare än mig idag, åkte till coop och köpte mumma frukost! Färska frallor osv, så jag fick det lite lyx imorse :). Han är fin min man.

Det var trevligt igår, mys i park och sedan hem till Jacob en sväng. Fast jag och Jeanette stannade inte så länge och när vi skulle ta tåget så missade vi det självklart med 2 min, fick vänta i en halvtimme på nästa. Så vi tog en liten promenix på söder medans. Jeanette är en riktig pärla!

Snart ska jag och älski på presentjakt i skärholmen, våra syskon fyller ju år nästa vecka så. Helst skulle man ju bara vilja ligga ute i solen idag men vi hinner ju ingen annan dag.

Jag hatar att helgerna går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback