GRILL

Puh, jag är helt slut. Vi har hunnit med en hel del idag, älskling och jag. Åkte ju till Skärholmen för att handla lite presenter, vi unnade oss själva liite sommarkläder också, trots bristen på pengar. Men det var nödvändigt. Efter det var det iallafall raka vägen till Maxi för storhandling. Egentligen är det töntigt att kalla det för storhandling, blir ju inte så mycket för bara oss två, hehe.

Kanske inte den roligaste dagen ever, men det var ändå mysigt att bara umgås med älsklingen. Vi var så nedrans hungriga efter allt slit och släng så vi for hem till hans föräldrar, lånade grillen och grillade mums middag.

Känner att jag varit duktig idag.Fått en massa gjort ju, har även hunnit med att städa i stort sett hela lägenheten! yey för mig!!  Aja, nu ska jag fortsätta mysa med min man, hejsvej!


Kommentarer
Postat av:

Va gulliga ni eeee :)

2010-07-11 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback