GODNATT

Nu sitter jag nyduschad i soffan. Har varit ute i skogen och samlat på mig ca 20 extra myggbett till min redan befintliga lilla samling. Fi fasiken vad jag hatar myggor, vad har de för funktion egentligen? De ska döden dö!
Det enda jag tänker på när jag är ute och joggar nu för tiden är hur många myggbett jag kan räkna mig till på kroppen när jag kommer hem.

Aja, jag borde redan ligga och sova nu, om ca 8 timmar ska jag befinna mig i Sundbyberg och jobbet igen. Åh, jag längtar redan... eller kanske int.
Natti natt på er!


Kommentarer
Postat av: Anita

En död mygga är en bra mygga :-))

Pyss påre!

2010-07-07 @ 22:48:00
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-08 @ 07:41:37
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback