FULL RULLE

Hejsvejs, full rulle på mig känner jag. Igår efter jobbet åkte jag och älsklingen in till stan för bio. Vi såg Eclipse. Känns ju som om man måste se alla filmer då man läst alla böcker. Tvåan var dock riktigt jävla dålig så jag var lite tveksam om jag ville se denna. Den var väl helt okej men jag och hampus satt mest och fnissade för allt blir bara så töntigt.  Mysigt att gå på bio iallafall! Jag kom på mig själv innan att vara helt exalterad över att gå på bio med min älskling, bara han och jag. Det var ju så himla länge sedan.

Idag ska vi iallafall hinna med en hel del. Upp till handen en sväng, sen ner till tungelsta,  mata systers djur och sen ska vi åka och fira Sanne. Hon fyller hela 18 år! Grattis på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback