DAGENS

Hallihallå! Dagen har spenderats med min Hampus och min lillebror. Vi åt middag sen åkte vi och såg Shrek på bio, i 3D. Den var väl okej, det bästa var väl fettokatten, haha.

Har föresten redan fått min iPhone, snabba as hell är 3 må jag säga! Så nu sitter jag och försöker förstå mig på denna krångliga sak. Det krångligaste är nog ändå iTunes, fy fan vad det suger R Ö V. Jag verkligen hatar det från och med nu har jag bestämt, har verkligen inget tålamod, vill bara kasta ut datorn genom fönstret. Hur svårt skall det vara att lägga in den musiken jag vill ha? Blev liksom så att jag var tvungen att lägga upp varenda jävla låt som jag har på datorn och får rensa bort de jag inte vill ha via mobilen sen, kommer ta hela natten.

Sen fattar jag inte ett jota angående det här med appar, hjälp? Vad har jag gett mig in på?


Kommentarer
Postat av: J

knepet med iTunes är spellistor, skapa en spellista med det som du vill ha på mobilen och välj att det bara är den som ska synkas mellan de två :)

2010-07-30 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback