UPS & DOWNS

Blääää, inatt har jag stått lutad över toaletten som en ostbåge och mått illa illa. Så fort jag äter kommer det tillbaka har jag märkt, det suger. Så ska jag jobba idag också, närmare sagt om två timmar. Hur ska det gå till? Vågar inte ringa och säga att jag är sjuk heller eftersom jag var sjuk förra veckan, det går ju bra så länge jag inte äter eller typ står och hoppar eller något sånt. Jag har börjat få så himla dåligt immunförsvar på sista tiden känns det som, vad händer egentligen? Synd att det inte är sommar, då kunde jag proppat i mig en massa färska blåbär. Fast man måste väl äta typ en massa liter för att ens känns någon skillnad antar jag, haha.

Kommentarer
Postat av: Mams

Fan va bra, vi köper massor av frysta o gör smoothie....:) Jag behöver en kick jag orkar inte heller ha så dåligt immunförsvar.

2010-01-13 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback