UPP MED TUPPEN IMORGON

Nu är jag äntligen hemma och vill bara gosa ner mig i sängen. Jag ska nämligen upp väldans tidigt imorgon, för imorgon ska jag på receptionsutbildning i västerås! Jag har ingen aning om vart jag ska egentligen, har alltid varit sämst på kartor också, vilket inte direkt underlättar situationen. Det kan vem som helst som gått orientering med mig intyga. Men det ska nog gå bra, jag har en halvtimme på mig att hitta hotellet!

Idag gjorde min syster som sagt klart min tatuering, och jag är mucho nöjd! Bild kan ni se hos henne; här :). Hon satte alltså dit texten och skuggade lite mer. Vi spelade massa spel så jag nästan glömde bort tiden, wii är så himlans kul. Sen var det dags för stresselistress på fokus igen. Måndagar och Tisdagar är helt galna.
Men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon! nattinatti på er!

Kommentarer
Postat av: Mary

http://marysolander.blogg.se/2010/january/omnia-mea-mecum-porto.html



länken direkt till bilden... annars får man ju leta scrolla massa ;)

2010-01-20 @ 11:36:29
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback