Sunday

Trött och seg efter jobbet men nu ska jag ta mig i kragen och städa rummet. Note to myself; sluta stöka ner så jävligt!

Morgondagen bjuder på lycka! Först och främst kommer min Hampus hem så jag ska gosa lite med honom. Han har bara varit borta i 4 dagar men jag har saknat honom och det pirrar det rejält i magen eftersom jag vet att jag får träffa honom snart. Sen på kvällen ska jag på bio med Amanda och Kim! Vi ska se Heath Ledgers sista film; The imaginarium of Dr parnassus. Har egentligen ingen aning om vad den handlar om, haha. Men jag har fått för mig att jag bara SKA se den eftersom han är med.

Whitesnake ur högtalarna och det är dags för städning!


hehe.  min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback