Shoppingtorka

Nu är jag hemmaaaaaaaaaaa! Arthur och minimojerna gör sig bättre på bio faktiskt, även om den var grymt dålig ändå, haha. Jag fick sådana myror i arslet och tänkte bara på hur kallt det var inne i biosalongen, fast det har varit en bra dag iallafall. Bio uppskattas alltid :). Dessutom följde ju morbor Jocke , Engla och Jennie med. Engla är ju för söt, söt som socker. Inte så ofta man får träffa dem nu för tiden.

Efter blev det shopping! Jag hade tänkt dundra på, men fann inte så mycket. Jag blir så deprimerad, JAG VILL JU SHOPPA! Varje gång jag varit ute nu den sista tiden så kommer jag typ bara hem med en sak... Men nu fick jag iallafall med mig lite grand i från monki sen tröstshoppade jag på Lush för att jag inte hittade mer, haha.
Men jag älskar Lush och hon som jobbar där på centralen är så himla trevlig. Jag köpte mig ett schampo, en massagekaka, två burkar med ansiktsmask i, en toner tab och på köpet fick jag då ett paket med ytterligare 8 saker i :).

Nu sitter jag och velar om jag ska följa med Hanny och co ut ikväll. Det skulle ju vara galet kul men min äckliga knöl på foten är så svullen så jag kommer inte få på mig några fina skor :( De enda skorna som passar mig nu är monkibootsen och mina träningsskor, alla andra klämmer som fasen. Kanske blir det bara en spakväll för mig själv med mina nya lushsaker istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback