RACKARNS

haha, ja jag vet inte riktigt vad jag har gjort med designen men nu har jag suttit i flera timmar bara för att komma på att min fantasi suger idag. Dessutom ser jag skelögd och skitnödig ut på bilden till vänster. Menmen, jag får väl ändra en vacker dag.

Gårkvällen blev lyckad och det gick faktiskt hyffsat bra på bowlingen. Vann en omgång av två. Efter den körde vi airhockey! Det är förjävla kul. Fast jag skriker hela tiden när vi spelar det eftersom jag tycker det är så spännande, haha. Så folk omkring lär ju tycka att jag är puckad, but i can't help it.
Köttbullefilmen var helt okej men jag hade nog förväntat mig att den skulle vara bättre. Att den var i 3D gjorde den bättre dock:). Alla filmer borde göras i 3D enligt mig.

Snart är det jobb; 16:30 - 22:00. yey.

Kommentarer
Postat av: Mary

najs ju

2010-01-25 @ 22:04:34
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mary

najs ju

2010-01-25 @ 22:05:00
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback