FEEL GOOD

Mysig kväll igår! Filmen var bra även om jag stundtals var lite förvirrad i början. Satt och frågade ut Hampus hela tiden om saker som hände, haha. Han har ju läst boken. Vilken jag också måste hugga in i nu, ja efter jag köpt den. Sen måste man väl hugga in i tvåan; fucka aldrig upp också, den kommer väl på bio om ett tag den med.

Jag måste säga att det värsta med mitt jobb är nog att när jag börjar min arbetsdag så avlutar Hampus sin. Så vi missar ju liksom varandra hela tiden. Det är inte så kul, så det var mysigt att få ha min älskling en hel dag bara för mig själv igen :).

Nu, workie workie.

Kommentarer
Postat av: Mary

välkommen till min och fredrics värld, haha

2010-01-17 @ 19:08:30
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback