ETT JÄKLA TUGGANDE

Vilken natt alltså. Jag har ju alltid så svårt att somna på kvällarna sen när jag äntligen började bli trött, då börjar Hampus tugga? Högt och mycket! Tuggtuggelituggtugg. som om han drömde att han knaprade på morötter, morötter som aldrig tog slut.

Sen när han lugnat ser sig lite med sitt tugg så hör jag mojje sjunga. Då har alltså min lillebror satt på mojjes skiva mitt i natten, på inte en sån låg volym. Jag hatar mojje.  Men jag var för lat för att gå upp och göra slut på eländet.

Men nu är jag pigg och alert, konstigt nog. Ska gå ner och träna på stört för sen är det full rulle!



Hampus gillar morötter. Tydligen.


Kommentarer
Postat av: Mary

hahahaha

2010-01-29 @ 11:45:22
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mams

Jag hörde tamefan ingenting...fastän Tompa kom hem strax efter 12 i går... :O.

2010-01-29 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback