ELLER?

Idag får jag lön minsann, känns skönt. Känns som om jag varit fattig for a loooong time nu.
Nu ska jag iallafall duscha, äta lite och sen ner och jobba!

Igår gjorde jag en hemsk upptäckt. Min örsnibb är uppsvullen och har fått en äcklig knöl! Min fantasi drar sig självklart till hemska tankar som att det kanske är någon äcklig spindel som befruktat min stackars örsnibb med en massa små spindelägg, och om en vecka eller två så kommer dom äta upp mig inifrån. Eh ja, eller så är det väl bara en vanlig knöl. Men den gör ont och jag kan inte ligga med huvudet på höger sida när jag sover. Vilka problem man har.... Fast jag har nog mycket större problem än så just nu. "Möte" ikväll och jag måste stå på mig, sluta vara en sån jävla mes.

Kommentarer
Postat av: Mary

kläm den! kanske är sånna där trevliga var grejer som jag kan få, haha. As roliga att klämma dock.

2010-01-27 @ 12:31:42
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag har gett dig ett award... gör som du blir tillsagd, eller inte. ;)

2010-01-27 @ 20:53:41
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback