Bellmans & Bio

Gårdagen var mysig även om jag fick gå runt och skämmas  större delen av kvällen. Innan vi åkte in fick jag nämligen för mig att färga håret, och resultatet blev katastrofalt! Men det ska lösas imorgon då jag har tid hos frisören.

Iallafall, först åt vi och mös lite på bellmans, deras grillade mackor är mums! Jag fick en finfin julklapp av Amanda som kommer behövas när jag och Hampus flyttat hemifrån och är på svullhumör;) hehe.
Sen blev det ju Bio, filmen var väldigt underlig måste jag säga. Kan inte riktigt sätta fingret på om den var bra eller dålig, men den gick ju att se. Sen är man ju ändå glad att ha sett den eftersom det var hans sista film....
Men som Kim sa, killen som skrev filmen måste varit hög när han gjorde det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback