20:DE

Äntligen hemma efter en lång dag i västerås. Jag höll på att få vredesutbrott ex antal gånger under den här dagen, men nu har jag sansat mig. Skönt att vara hemma! Jag är hur trött som helst efter att ha varit uppe med tuppen och sedan bara suttit och lyssnat när en snubbe snackat om hur man ska bete sig i receptionen i 9 timmar. Även om det var en bra utbildning så blir man ju trött och seg efter ett tag. Blir nog till att somna tidigt ikväll!

Nu har Hampus kommit hit och vi ska titta på Sommaren med Göran, känns som vi är ensamma i Sverige om att inte ha sett den. Men det ska ju vara bra så vi har höga förhoppningar! Nu ska vi alltså gosa ner oss under täcket, värma oss litet. Usch vad vi är trötta på denna kyla. Längtar tillbaka till Thailand, värmen, avkopplingen och lyxen.


Hampus njutande i solen med mumsig vattenmelon och
en svalkande handuk som luktade blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback