VINTERN SUGER

Ja nu är man ju lagom trött på vintern. Jag vill ha vår. Värsta är ju att det tydligen ska snöa hela helgen igen. BLÄÄÄ på det. Jag är trött på att jag alltid måste gå som en gammal tant i snön för att jag är rädd för att halka, vilket jag alltid är nära på att göra så fort jag går utanför dörren. Bambi på hög nivå.



Med den här bilden menar jag inte att jag längtar till alla äckliga kryp som hör vår/sommar till. Jag tog den när jag låg och myste i solen på pappas tomt förra sommaren och det är det vi längtar till.

 


Kommentarer
Postat av: päls

Tell me about it! Imorse när jag och Kim tog en morgonprommis så dratta jag på ändan å det grövsta. Någon som hade beställt rumpkaka? Aj!

Puss påre!

2010-02-19 @ 11:25:12
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback