VALENTINE'S DAY

En duktig jag var i farten igår! Jag fixade Amandas blogg, pysslade om mig själv med bad osv och städade undan i mitt rum, igen, hehe.

Idag är det dagen som går i kärlekens tecken. Jag väckte min älskling med frukost på sängen, nybakade scones och chokladkaffe! mumma! Nu kommer han när som helst och hämtar mig också för att åka och äta lite god middag och senare blir det Avatar! Äntligen ska vi få se den, fast vi fick köpa biljetterna 4 dagar innan. Får vi se om den är så jävla bra som alla säger.

Dagen handlar alltså bara om att umgås med min älskling, den bästa jag vet.


Kommentarer
Postat av: Fråga?

Jag måste ara fråga om din kille är rysk ? han har ett typiskt ryskt utseende hehe

Och om jag ska vara helt allvarlig... kan inte du hitta något snyggare så söt som du är :/ ? hehe

2010-02-15 @ 21:45:20
Postat av: mymic

fan vad random och weird kommentar (den innan, av "fråga?"). Slå på den personen Ò_Ó"



Jag tycker ni var väldigt söta tillsammans iaf :D

2010-02-15 @ 22:13:46
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Mary

öööööööööööööööööööööööö

2010-02-15 @ 23:03:58
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback