SÖNDAG

Just nu sitter jag ensam hemma hos Hampus. Han kommer väl snart, hoppas jag.
Gårkvällen vad funelifun. Det bjöds på god mat, lekar och en massa skratt. Lägger upp bilder senare om jag ens fick till några fina. Dumma jag gick runt med fel inställning hela kvällen så, hehe.

Idag ska jag fan träna, tror jag. Har inte tränat på en vecka eftersom jag inte mått så bra. Det känns hemskt, haha. Jag måste få röra på mig nu. Men vi har ju planerat att äta ute och se Avatar idag också! Fast det vet man ju aldrig om man får biljetter till, vi får väl se. Det känns som om vi är ensamma i världen om att inte ha sett den.

Nu är jag hungrig, dunder hungrig. Så jag tycker att Hampus kan komma nu.


Kommentarer
Postat av: Mams

Ska du gå på pilatesen idag??

2010-02-07 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback