SNÖKAOS

Det är galet vad det har snöat de sista dagarna! Snöhögarna har blivit så jädra höga att jag börjar bli rädd på riktigt nu alltså. Lilla jag kommer drunkna i snökaoset. En som inte kommer drunka i snökaoset var gubben som höll föreläsningen igår på kickoffen. Han måste haft de längsta benen i världshistorien!

Han höll den tråkigaste föreläsningen ever, om en massa färg-glada hattar? Snark. 
Senare på kvällen åkte jag hem till min älskling för mys och film! Det blev sherlock holmes och den var bra, enligt mig iallafall. Hampus somnade så jag tror inte han tyckte om den så värst mycket.

Idag är det jobb 12 - 16 och efter det ska jag träna gärnet. Ska på pilatesen som börjar kl 18 och ska hålla igång fram till den, 3 timmar träning idag alltså.

Kommentarer
Postat av: Mams

jag vill också se den filmen....

2010-02-21 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback