SÅ FEL MAN KAN HA....

Bra dag, in my ass. Jag har typ hållt på att få utbrott 23125165 gånger idag och skulle fått det om det inte vore för att jag träffat Jossa, älsklingen och Amanda. Jag blev så jävla less, ÄR less på allt tjaffs och dittan dattan. En enda jävla chans, det är allt jag ger dem. Sen ger jag fan upp. Jag mår blähä, vill bara gråta för minsta lilla. Men nog om det.

Jag följde med Jossa till huddinge och efter det åkte vi till stan för lite tröstshopping. Jag inhandlade ett par döläckra heels och ett par söta muffins-skålar. Kan visa imorgon eller något sånt kul. Dessutom blev det lite presentjakt då Kim fyller år och det blir middag/firande i helgen. Hade absolut ingen jävla aning om vad jag skulle köpa, tillslut kom jag dock hem med en liten söt present som hon får nöja sig med, hehe.

Sen bar det av till nynäs för lite gospel! Amanda var super duktig! Jag åkte därifrån lite gladare och med en halv tand. Den ena delen ligger någonstans och myser i nynäskyrka just nu.
Men nu ska jag sova, eller först ska jag gosa med min underbare som lite plåster på såren.
I need it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå halv tand? Har du varit i slagsmål nu igen :O??

2010-02-03 @ 20:58:07
Postat av: päls

Jag vill också veta vad som hänt med tanden? <3

2010-02-03 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback