LAAAME

Hemma från jobbet och jag är så galet trött. Sov inte en blund inatt. Dessutom har jag en sådan huvud- och nackvärk så jag tror jag dör, känns som om huvudet väger 50000 ton. Jag som ska till Kim och fira henne ikväll, hur skall detta gå? ÄSCH, en massa alvedon gör nog susen, hehe.

Nu ligger jag dock i sängen och lyssnar på lite whitesnake unplugged. Mys. Snart kommer älsklingen också, så jag får träffa honom en liten stund innan jag åker sedan. Känns som om jag saknar honom hela tiden nu för tiden.

Tydligen så är det melodifestivalen ikväll, jag kanske är seg för jag fick reda på det idag. Eller så är det bara för att jag helt enkelt inte är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback