JOBB

Fixat färdigt för tillfället för nu måste jag göra mig iordning, slänga i mig något att äta och sådär innan jag kilar ner. Fick ett samtal nyss att jag får ytterligare 6 timmar i veckan fram tills att jag hittar nytt. det är ju bra ändå...

Hm. Jobb på en fredag, det finns en del anledningar till att man får ont i magen då man tänker på det. För det första för att det är just fredag, alla andra har kul och umgås. För det andra så är det inte alls lika mycket folk nere på gymmet vilket gör att tiden går oändligt sakta. För det tredje så har inte kunderna riktigt förstått att vi stänger 20 och inte 22 (som alla andra vardagar) vilket betyder att jag i stort sett får slänga ut folk vid kvart över och att jag själv inte kommer hem försen en halvtimme senare än vad jag borde.

Aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback