JISSES

Ja nu har jag ätit frukost och börjat med storstädning av mitt rum. Älsklingen ringde mig vid halv 11 för att påminna, så att jag inte kunde smita.  Fan vad jag hatar mitt lilla sketna rum. Jag vill flyttaaaaaaa.

Mitt rum är litet men ett helvete att städa, mestadels är det ju mitt fel. Men nu fick jag för mig att möblera om. Jo tjena, det funkar inte alls. Men jag var tvungen att flytta sängen ifrån elementet då hampus har fått brännskador. Så mamma kommer inte bli glad på mig när hon kommer hem eftersom det resulterade i att en garderob inte kan öppnas. hehe.

Jobb ikväll också, 16 - 22.... Aja, dags att fortsätta med städningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärring. :P

2010-02-08 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback