I'M JUST ANOTHER SOUL FOR SALE

Igår dog min kära dator Hubert ( ja jag har döpt den), bara sådär, av att stå avslagen hemma som vanligt i ett dygn? Hur nu det går ihop, nu vill den inte starta iallafall. Jag kommer bli galen om allt försvinner. Mina bilder, min musik, mitt photoshop, allt. Så jag sörjer Hubert just nu. 

Sen var jag hos läkaren angående mina fossingar imorse. SATAN vad kallt det är ute. När jag kom hem fick jag reda på att de har varnat folk för att i överhuvud taget gå ut idag. Iallafall så beror mina svullnader på att jag får återkommande inflammationer i fötterna. Han tyckte att jag ska operera mig, hyvla bort lite ben. Jag vet varken ut eller in och har till nästa onsdag på mig att ta ett beslut. Vet inte riktigt om jag orkar handskas med det nu när allt annat går åt helvete. Sen tänker jag bara på hur jävla jobbigt det har varit med mitt knä också. Men det kommer väl vara värt det, I guess.

Jag är trött på alla dessa jäkla motgångar. Känns inte som om lycka är menat för mig. Jag måste alltid kämpa, inget flyter på. It sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback