AVATAR

Igår var vi ju på heron och såg på Avatar också. Det var helt galet på heron, KAOS! Det var köer till rulltrappor, trappor och hissar. Överallt!

Iallafall så hade vi as bra platser, i mitten i mitten skulle man väl kunna säga. Det första jag gör är att öppna mitt vatten som tydligen var skakat så det sprutade ut åt alla håll och kanter. Jag blev dyngsur och det såg ut som om jag hade kissat på mig. Men filmen var fin, en riktig biofilm! Men jag kan inte säga att jag skulle bli självmordsbenägen för att jag tycker att våran värld är så grå i jämförelse och jag skulle nog inte heller se den fyra helger i rad. Dessutom är ju storyn precis som pocahontas.

Samtidigt skulle man ju inte tacka nej till att traska runt i den där skogen med alla vackra färger och flyga runt på drakar. hehe. Sen älskar vi ju 3D :)



Kommentarer
Postat av: mymic

Nice, du gjorde en bra recension på filmen!

Haha, alla andra är ju typ..galna :o



Hahah, ja vi slår han.. hon..den/det :D

Jå, dom är riktigt gosiga :D

2010-02-16 @ 10:07:07
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback