13:13

Ja nu börjar jag jobba om 4 timmar, alltså kl 5. Skulle helst vilja fördriva tiden med att baka ett lass goda muffins och sen äta upp alla helt själv! MUAHHAAHA. Men nej, jag ska nog lägga mig och mysa under en filt i soffan och bara försvinna ett tag med chokladkaffe i handen.

Det är från och med nästa vecka jag bara jobbar söndagar & eventuellt fredagskvällar också. yey, de dagarna som man absolut allra helst vill jobba på såklart! Men det är iallafall en liten inkomst.... Man får se det från den positiva sidan, jag kan ju träna mer när jag inte jobbar :). Har beställt hem nytt proteinpulver också som ska komma i slutet på veckan! Så nu ska jag bli värsta muskelberget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback