TRISTESS

Det blev så mycket lussebullar igår så jag vet inte vad. Jag åt så det kändes som magen skulle spricka, hehe. Men så får det vara på lucia. Dessutom hann jag med att fixa till designen igår också, så nu ser det inte så tokigt ut!

Jaha. Nu sitter man här på jobbet, tar emot ca ett samtal i timmen ungefär. Tristess på hög nivå. Man har ju hunnit kolla igenom alla hemsidor och grejjer ett antal gånger för att fördriva tiden. Vad ska jag hitta på nu fram till 15:45? Senare ska jag träna! Får hoppas på det iallafall, min fot har ju börjat dumma sig igen. Den där operationen jag gjorde i början på året gjorde ju ingen nytta, nu är det ännu värre. Blir lite ledsen, nu kommer jag inte kunna använda några fina skor på jul och nyår... buhu.


Kommentarer
Postat av: Marielle

hej hopp gummi snooooopp! FAAAN VA KUL du har de!!! Lika spännande som jag har det??!? KANSKE KANSKE DE KANSKE :) Har Lunch om 8 min, FAN VA jag ska MOFFA MOFFA KEBBABBI!!! <3

2010-12-15 @ 11:54:06
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, Marielle din toker! A bäst för dig att du moffar mycket keeebab, nu kan jag ju inte kontrollera dig längre;)

2010-12-15 @ 12:35:32
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback