ROBOT

Åh vad jag inte kände för att jobba idag. Var helt galet seg imorse. Men det har varit en mysig helg iallafall!  Idag är det redan andra advent och vi har inte hunnit pynta alls, eller ens köpa pynt. Det får bli nu kommande vecka istället.

Idag kom Anna in på gymmet med sin lilla vovve Diesel som är så söt så hjärtat smälter. Man skulle ju så gärna vilja ha en liten söt hund att mysa med. Fast det finns ju inte en chans för det med det jobb man har nu. Men i framtiden, nångång :). Kolla föresten min söta te-sil som jag köpte på lagerhaus härom dagen. Hur söt som helst, hehe. En liten robot som man hänger på muggkanten :)


Kommentarer
Postat av: Mams

har du snott min tesil käring <3 ;)

2010-12-06 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback