DIPPIE

Jaha, imorgon är det redan julafton. Skulle egentligen velat städa upp lite här hemma men det har inte hunnits med. Hampus jävlas med mig och är så hemlighetsfull så jag tror jag spricker snart. haha. Han låser in sig på rummet och grejer, säger att jag absolut inte får komma in. Han har så mycket fuffens för sig.

Snart får dessutom lilla Dippie åka hem igen. Hon har varit hos oss i snart 11v eftersom de håller på med stambyten hos mamma. Hon är så söt, och en riktigt svår filur att fota. Snabb som vinden! Men några bilder fick jag minsann.



Kommentarer
Postat av: Mami

ÅHh va söt hon är....hon är såååå välkommen tillbaka...min lilla grisefisa

2010-12-23 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback