DECEMBER

Godmorgon! Första december och det är satans kallt ute!
Det händer en hel del förändringar nu på jobbet. I måndags var det Marielles sista dag. Så nu sitter jag här ensam tjej bland alla grabbar. Känns tråkigt nu när flera har slutat och det känns redan lite tomt här utan Marielle med sina knäppa och härliga kommentarer, hehe. Fast det är ju inte det sista jag ser av henne inte! :)

Idag införs ett nytt system på jobbet också så allting ändras. Lite jobbigt är det då allt det gamla sitter inprintat, men det har gått bra hittils. Lite dött bara, haha. Tror jag har haft 3 samtal sedan jag började kl 7.

aaja, senare blire lite wok till middag med min fina och ännu senare lite träning med syster och mami nere på gymmet.

Kommentarer
Postat av: Mams

Så irr att jag inte fick vara med på zumban, saknade....:(

2010-12-02 @ 16:54:10
Postat av: Marielle

Haha,! Imorn kmr vi ha de kanon skoj! :)Liten dejt på tumanhand ! Mysimyyys!!!

2010-12-15 @ 11:52:39
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback